Η Honda παρουσίασε για πρώτη φορά το MSX125 το 2013, με το όνομα του να σημαίνει Mini Street X-treme 125, απευθυνόμενη κυρίως στους νέους σε ηλικία αναβάτες που θέλουν ένα μοναδικό σε εμφάνιση, μικρό, εύκολο, δυνατό και οικονομικό δίυκλο. Η εμπορική πορεία του MSX125 ήταν ιδιαίτερα αξιόλογη, καθώς στη χρονιά του ντεμπούτου του μπήκε στο TOP-5 των Α1 μοτοσυκλετών στην Ευρώπη. Έξι χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για την Euro 5 ανανέωση του. Το νέο κοστούμι του MSX125 Grom έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αφαιρείται πανεύκολα και να μπορεί να προχωρήσει ο ιδιοκτήτης σε εκτενές customizing, με την Honda να παρέχει μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ για να χαρίσετε μοναδική εμφάνιση στη μικρή μοτοσυκλέτα. Ανανεωμένη είναι η LCD ψηφιακή οθόνη οργάνων, που πλέον δείχνει και τις στροφές του κινητήρα αλλά και την ταχύτητα κιβωτίου, ενώ το ρεζερβουάρ έχει αυξήσει την χωρητικότητα του στα 6 λίτρα. Με δεδομένη τη μικρή κατανάλωση αυτού του κινητήρα (η Honda αναφέρει 66,6 χιλιόμετρα για κάθε λίτρο) η αυτονομία φτάνει κοντά στα 400 χιλιόμετρα! Ο αερόψυκτος Euro 5 κινητήρας είναι νέος και αποδίδει 9,6 hp, ενώ διαθέτει μια επιπλέον ταχύτητα από τον προκάτοχο του, φτάνοντας έτσι τις 5. Σύμφωνα με την Honda, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων με τις περισσότερες σχέσεις, έχουν βελτιωθεί οι επιταχύνσεις εν κινήσει αλλά και η τελική ταχύτητα όπου από τα 92km/h του προηγούμενου μοντέλου έφτασε στα 94km/h στο καινούριο! Οι αναρτήσεις συμπεριλαμβάνουν ένα Upside-Down πιρούνι 31mm εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, ενώ τα φρένα (δίσκος220mm εμπρός και 190mm πίσω) έχουν ABS και μάλιστα τελευταίας τεχνολογίας μέσω IMU. Παρά τώρα τις νέες προδιαγραφές, το βάρος του MSX125 Grom παρουσιάζεται κατά τι μικρότερο από το προηγούμενο μοντέλο, στα 103 γεμάτα κιλά.
Διαθέσιμα Χρώματα:
Pearl Queen Bee Yellow
Gayety Red
Mat Gunpowder Black Metallic
ENGINE |
|
Type |
2-valve air-cooled single cylinder |
Displacement |
125cc |
Bore & Stroke |
50.0mm x 63.1mm |
Compression Ratio |
10.0:1 |
Max. Power Output |
7.2Kw @ 7,250rpm |
Max. Torque |
10.5Nm @ 5,500rpm |
Oil Capacity |
1.1 litres |
FUEL SYSTEM |
|
Carburation |
PGM-FI |
Fuel Tank Capacity |
6.0 litres |
Fuel Consumption |
65.7km/l |
ELECTRICAL SYSTEM |
|
Starter |
Electric Motor |
Battery Capacity |
12V 3.5AH |
ACG Output |
225W/5000rpm |
DRIVETRAIN |
|
Clutch Type |
Wet multiplate |
Transmission Type |
5 speed |
Final Drive |
Chain |
FRAME |
|
Type |
Steel mono-backbone frame |
CHASSIS |
|
Dimensions (L´W´H) |
1,760mm x 720mm x 1,015mm |
Wheelbase |
1,200mm |
Caster Angle |
25⁰ |
Trail |
81mm |
Seat Height |
761mm |
Ground Clearance |
180mm |
Kerb Weight |
103kg |
Turning radius |
1.9 metres |
SUSPENSION |
|
Type Front |
USD Front Forks, 31mm |
Type Rear |
Mono shock, steel square pipe swingarm |
WHEELS |
|
Type Front |
5 Spoke Aluminium Cast |
Type Rear |
5 Spoke Aluminium Cast |
Rim Size Front |
MT 2.5-12 |
Rim Size Rear |
MT 2.5-12 |
Tyres Front |
120/70-12 |
Tyres Rear |
130/70-12 |
BRAKES |
|
Type Front |
Single 220mm disc with hydraulic dual-piston brake caliper |
Type Rear |
Single 190mm disc with hydraulic single-piston brake caliper |
INSTRUMENTS & ELECTRICS |
|
Instruments |
LCD digital dash with speedometer, twin trip meters, fuel gauge and clock. |
Headlight |
LED Headlight and Taillight |