Η οικογένεια των SH της Honda, είναι αναμφίβολα μία από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά στην Ευρώπη, διατηρώντας την στη κορυφή των πωλήσεων.
Την ίδια πορεία αναμένεται να κολουθήσει και το νέο SH350i για το οποίο η μεγαλύτερη και πιο σημαντική αλλαγή αφορά βέβαια τον κινητήρα και την αύξηση του κυβισμού. Πλέον η χωρητικότητα του eSP+ (enhanced Smart Power+) κινητήρα είναι 330cc (51 κυβικά παραπάνω από τα 279 του προηγούμενου κινητήρα) με αντίστοιχη αύξηση στην απόδοση, καθώς κέρδισε 4 ίππους (μέγιστη ισχύς 29 ίπποι) 0,5 περισσότερα χιλιογραμμόμετρα ροπής (3,7kgm). Φυσικά ο κινητήρας πληροί τις Euro5 προδιαγραφές και η Honda ανακοινώνει μετρημένη εργαστηριακή κατανάλωση της τάξης των 3,3lt/100km η οποία σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 9.1Lt εξασφαλίζει αυτονομία έως και 270km.
Οι αλλαγές όμως δεν περιορίζονται σε αυτά, αφού ο στρόφαλος –παρά την αύξηση των κυβικών- είναι κατά 10% ελαφρύτερος από του SH 300i, ενώ το σώμα του ψεκασμού αυξήθηκε σε διάμετρο φτάνοντας τα 36mm, από τα 34mm. Στο διάγραμμα της δυναμομέτρησης , είναι εμφανής η αύξηση της δύναμης και της ροπής μετά τις 3.500 στροφές, με αντίκτυπο και στις επιδόσιεις, καθώς το νέο SH350iφτάνει τα 0-200m κατά 0,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα. Για την καλύτερη λίπανση και ψύξη του εμβόλου, υπάρχει ένα μπεκ λαδιού που ψεκάζει λάδι στο πίσω μέρος του, μια τεχνολογία που προέρχεται από το motocross της Honda το CRF450R. Φυσικά δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως το HSTC (traction control) που διαθέτει δυνατότητα απενεργοποίησης.
Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό του, το εμπρός μέρος του SH 350i έγινε πιο επιθετικό φιλοξενώντας το νέο LED προβολέα, ενώ τα φώτα "θέσης" είναι πάνω στο τιμόνι. Επανασχεδιασμένο είναι επίσης το πίσω φωτιστικό σώμα (τεχνολογίας LED), αλλά και τα φλας τα οποία διαθέτουν μηχανισμό αυτόματης ακύρωσης Τα φλας έχουν λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS). Εάν ανιχνευτεί απότομη επιβράδυνση τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα δυνατό φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη.
Το επίπεδο πάτωμα, σήμα κατατεθέν των SH, έχει φυσικά διατηρηθεί (με πλάτος 435mm), ενώ κάτω από τη σέλα χωρά ένα full face κράνος και πλέον υπάρχει και μια θύρα USB C-Type για την φόρτιση κινητών τηλεφώνων. Η keyless τεχνολογία είναι και στο SH 350i παρούσα, με πρόβλεψη μάλιστα να ελέγχει και την κλειδαριά του top case των 35lt που υπάρχει στον έξτρα εξοπλισμό.
Το πλαίσιο του SH έχει μικρές βελτιώσεις, όπως η αλλαγή της διαμέτρου των σωλήνων και το πάχος των τοιχωμάτων, ενώ με την μελετημένη επιλογή υλικών οι μηχανολόγοι της Honda κατάφεραν να διατηρήσουν τα ίδια χαρακτηριστικά ακαμψίας μειώνοντας παράλληλα το βάρος κατά ένα κιλό. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm και δύο αμορτισέρ. Ένα σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι ότι πίσω και κάτω από τον κινητήρα υπάρχει ένα σύστημα μοχλισμού Oleo που βοηθά στην καλύτερη απόσβεση των ανωμαλιών κάνοντας το SH350i πολύ πιο άνετο. Το βάρος (γεμάτο) του νέου SH 350i φτάνει τα 174 κιλά.
Διαθέσιμα Χρώματα:
Διαθέσιμα Χρώματα:
Zefiro Blue Metallic
Matt Ruthenium Silver Metallic
Pearl Cool White
Black
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
|
|
Τύπος
|
Τετράχρονος, υγρόψυκτος με 1ΕΕΚ
|
Χωρητικότητα
|
330cc
|
Αρ. βαλβίδων
|
4
|
Διάμετρος x Διαδρομή
|
77 x 70.7mm
|
Σχέση συμπίεσης
|
10.5:1
|
Μέγιστη ισχύς
|
29Hp @ 7,500rpm
|
Μέγιστη ροπή
|
3,2kgm @ 5,250rpm
|
Ποσότητα λαδιού
|
1.85L
|
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
|
|
Ψεκασμός
|
PGM-FI
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
|
9.1L
|
CO2 Εκπομπές
|
77.8 g/km
|
Κατανάλωση
|
3.3L/100km
|
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
|
|
Εκκίνηση
|
Μίζα
|
Μπαταρία
|
12V-11.6AH
|
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
|
Τύπος συμπλέκτη
|
Αυτόματος φυγοκεντρικός
|
Τύπος μετάδοσης
|
V-Matic
|
Τελική μετάδοση
|
V-Belt
|
ΠΛΑΙΣΙΟ
|
|
Τύπος
|
Ατσάλινο σωληνωτό
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
|
|
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)
|
2.160 x 742 x 1.161mm
|
Μεταξόνιο
|
1.452 mm
|
Γωνία κάστερ
|
27.5°
|
Ίχνος
|
99mm
|
Ύψος σέλας
|
805mm
|
Απόσταση από έδαφος
|
157,8mm
|
Βάρος γεμάτο
|
174kg
|
Ακτίνα στροφής
|
2,2m
|
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
|
|
Εμπρός
|
35mm τηλεσκοπικό πιρούνι
|
Πίσω
|
Δύο αμορτισέρ
|
ΤΡΟΧΟΙ
|
|
Εμπρός
|
16 x MT2.75
|
Πίσω
|
16 x MT2.75
|
Ελαστικό εμπρός
|
110/70-16
|
Ελαστικό πίσω
|
130/70-16
|
ΦΡΕΝΑ
|
|
ABS
|
Δικάναλο
|
Εμπρός
|
Δίσκος 256mm με δαγκάνα δύο εμβόλων
|
Πίσω
|
Δίσκος 256mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
|
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
|
|
Όργανα
|
LCD με ενδείξεις για ταχύτητα, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασίας, ρολόι, ολικό και δύο μερικούς χιλιομετρητές, κατανάλωση και ένδειξη Honda SMART Key
|
Φώτα εμπρός
|
LED
|
Φώτα πίσω
|
LED
|