Από το 2021, το X-ADV φέρει βελτιώσεις στον κινητήρα και το πλαίσιο σε συνδυασμό με νέα, πιο δυναμική, εμφάνιση και νέες τεχνολογίες. Ο προδιαγραφών Euro5, δικύλινδρος σε σειρά, 8βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας είναι πλέον 1,4 κιλά ελαφρύτερος. Η ισχύς του αυξήθηκε κατά 4 ίππους και ανέρχεται πλέον σε 58. Επιπλέον η κόκκινη περιοχή των στροφών βρίσκεται 600 σ.α.λ. πιο ψηλά, στις 6.750 σ.αλ.. Η ροπή αυξάνεται κατά 1 kgm κα από 6,9 είναι πλέον 7 kgm που και αυτή επιτυγχάνεται 500 σ.α.λ. ψηλότερα, στις 4.750 σ.α.λ. Ο κόφτης μπαίνει στις 7.000 σ.α.λ. Για την εξουδετέρωση των κραδασμών έχουν χρησιμοποιηθεί δύο αντικραδασμικού άξονες.Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με νέα κλιμάκωση των σχέσεων του κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Οι τρεις πρώτες είναι πιο «κοντές» για πιο σπορ αίσθηση και οι άλλες τρεις πιο «μακριές» για μεγαλύτερη οικονομία.
Το ηλεκτρονικό γκάζι Throttle by Wire παρέχει 5 τρόπους οδήγησης και 3 επίπεδα ελέγχου πρόσφυση HSTC (Honda Selectable Torque Control). Τα προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης είναι τέσσερα:
STANDARD: Προσφέρει ομαλή απόδοση ισχύος και «ρυθμίζει» ανάλογα το φρένο κινητήρα και το traction control. Το ABS δουλεύει στο μεγαλύτερο επίπεδο παρέμβασης
SPORT: Εξασφαλίζει μέγιστη απόδοση ισχύος, πιο έντονο φρένο κινητήρα, με την μικρότερη παρέμβαση από το Honda Selectable Torque Control και το ABS δουλεύει στο μεγαλύτερο επίπεδο παρέμβασης
RAIN: Ακόμη πιο ομαλή απόδοση ισχύος με μειωμένο φρένο κινητήρα και την μέγιστη παρέμβαση από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το ABS GRAVEL: Μέγιστη ισχύ και φρένο κινητήρα. Ελάχιστη παρέμβαση από HSTC και ABS
USER: ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει χωρίς περιορισμούς το επίπεδο παροχής ισχύος, την ένταση φρένου κινητήρα και την παρέμβαση του ελέγχου πρόσφυσης HSTC, συμπεριλαμβανομένης και της απενεργοποίησης του. Το HSTC μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα και μόνο στη λειτουργία USER μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Το νέο χαλύβδινο πλαίσιο, τύπου διαμάντι είναι κατά 1 κιλό ελαφρύτερο. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι της Showa 41 χλστ. με διαδρομή 153,5 χλστ. ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την επαναφορά. Το αμορτισέρ φέρει σύστημα μοχλισμού και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι τροχοί παραμένουν 17 ίντσες μπροστά και 15 πίσω με ελαστικά 120/70 και 160/60. Και στα φρένα δεν συναντάμε διαφορές, με δύο δίσκους 296 χλστ. μπροστά και τετραέμβολες δαγκάνες και έναν πίσω διαμέτρου 240 χλστ με μονοέμβολη δαγκάνα. Φυσικά το δικάναλο ABS είναι στάνταρ.
Το βάρος του scooter είναι κατά 3 κιλά ελαφρύτερο και ανέρχεται στα 236 με υγρά. Το μοναδικό στυλ του X-ADV, το οποίο σχεδιάστηκε από την ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης της Honda στην Ιταλία, έχει αλλάξει τελείως για το 2021. Κάθε πλαστική και μεταλλική επιφάνεια έχει ανασχεδιαστεί. Η νέα εμφάνιση κάνει πιο επιβλητικό το X-ADV. Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς LED διαθέτουν Daytime Running Lights (DRL) που προσαρμόζονται αυτόματα στην ένταση του φωτισμού περιβάλλοντος. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Όσον αφορά την εργονομία, το ύψος της σέλας στα 820 χιλιοστά και το τιμόνι πλάτους 910 χιλιοστών εξασφαλίζουν καλύτερη θέση οδήγησης και ορατότητα. Η νέα σχεδίαση της σέλας επιτρέπει πιο εύκολη πρόσβαση στο έδαφος. Η νέα ζελατίνα του X-ADV ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία σε 5 θέσεις.
Το X-ADV θα διαθέτει επίσης το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control. Η τεχνολογία - που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο νέο Forza 750 - επιτρέπει στους αναβάτες να χρησιμοποιούν διακόπτες τιμονιού και (μέσω ακουστικού) φωνητικές εντολές για τον έλεγχο σημαντικών λειτουργιών του Smartphone τους, συμπεριλαμβανομένων κλήσεων, πλοήγησης, μουσικής και μηνυμάτων, μέσω μιας ειδικής εφαρμογής. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται στη νέα οθόνη TFT 5 ιντσών. Στον στάνταρ εξοπλισμό συγκαταλέγονται προστατευτικές χούφτες και ποδιά αλουμινίου πάχους 2,5 χλστ. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι φωτιζόμενος και μεγαλύτερος κατά 1 λίτρο, φτάνοντας τα 22. Μια υποδοχή φόρτισης USB αντικαθιστά την υποδοχή ACC 12V. Το χειρόφρενο έχει μετακινηθεί από το δεξί κάτω μέρος της ποδιάς στο δεξιό μέρος του τιμονιού, ελευθερώνοντας χώρο για ένα χρήσιμο και εύκολο στην πρόσβαση, ντουλαπάκι. Το κεντρικό στάντ - με αισθητήρα κλίσης - βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Το X-ADV είναι εξοπλισμένο με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Τα πίσω φλάς του X-ADV διαθέτουν τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης (ESS). Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος αναβοσβήνουν προειδοποιώντας για κίνδυνο τα οχήματα που ακολουθούν. Το σύστημα απενεργοποιείται μόνο του μέσω αισθητήρων που «διαβάζουν» την ταχύτητα του οχήματος.
ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ:
Mat Ballistic Black Metallic with graphite black trim
**NEW** Puco Blue with graphite black trim
**NEW** Iridium Gray Metallic Special Edition with graphite black trim and yellow highlights
**NEW** Grand Prix Red Special Edition with graphite black trim
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
|
|
Τύπος
|
Τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος με 1ΕΕΚ
|
Χωρητικότητα
|
745cc
|
Διάμετρος x Διαδρομή
|
77mm x 80mm
|
Σχέση συμπίεσης
|
10.7: 1
|
Μέγιστη ισχύς
|
57,8Hp@6,750rpm
|
Μέγιστη ροπή
|
7kgm@ 4,750rpm
|
Ποσότητα λαδιού
|
4L
|
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
|
|
Ψεκασμός
|
PGM-FI
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
|
13,2 λίτρα
|
Κατανάλωση
|
3,6lt/100km
|
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
|
|
Εκκίνηση
|
Μίζα
|
Μπαταρία
|
12V/11AH
|
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
|
Τύπος συμπλέκτη
|
Διπλός υγρός πολύδισκος
|
Τύπος μετάδοσης
|
Κιβώτιο έξι σχέσεων Dual Clutch Transmission
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα
|
ΠΛΑΙΣΙΟ
|
|
Τύπος
|
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου "διαμάντι"
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
|
|
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)
|
2215mm x 940mm x 1370mm
|
Μεταξόνιο
|
1.590mm
|
Γωνία κάστερ
|
27°
|
Ίχνος
|
104mm
|
Ύψος σέλας
|
820mm
|
Απόσταση από έδαφος
|
165mm
|
Βάρος γεμάτο
|
236kg
|
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
|
|
Εμπρός
|
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, 120mm διαδρομή
|
Πίσω
|
Ένα αμορτισέρ, 120mm διαδρομή
|
ΤΡΟΧΟΙ
|
|
Εμπρός
|
17M/C x MT3.50
|
Πίσω
|
15M/C x MT4.50
|
Ελαστικό εμπρός
|
120/70-R17M/C
|
Ελαστικό πίσω
|
160/60-R15M/C
|
ΦΡΕΝΑ
|
|
ABS
|
Δικάναλο
|
Εμπρός
|
Δίσκος 296mm με δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
|
Πίσω
|
Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
|
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
|
|
Όργανα
|
TFT οθόνη 5'' με ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, στάθμη καυσίμου, δύο μερικοί χιλιομετρητές, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, μέση και στιγμιαία κατανάλωση και λυχνία για την θερμοκρασία ψυκτικού
|
Σύστημα ασφάλειας
|
Smart Key System
|
Φώτα εμπρός
|
LED
|
Φώτα πίσω
|
LED
|