Το 2021, η Honda δεν αναβάθμισε απλά το NC750X με Euro 5 κινητήρα, αλλά δουλεύοντας έξυπνα πάνω του, κατάφερε να βγάλει ακόμα 4Hp από αυτόν, και να προσθέσει 600 ακόμα στροφές μέχρι το κόκκινο! Όλα αυτά με δουλειά στον χρονισμό των βαλβίδων και στην αποδοτικότητα των συστημάτων εισαγωγής και εξαγωγής.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας δεν απέκτησε μόνο νέα στοιχεία και δυνατότητες, αλλά έχασε κιόλας 1,2 κιλά από το συνολικό του βάρος, που σε συνδυασμό με την τοποθέτησή του υπό κλίση μπροστά στο πλαίσιο, παίζουν σημαντικό ρόλο στην κατανομή του βάρους και την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Η πιο σημαντική όμως από τις προσθήκες, είναι ότι πλέον διαθέτει ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού (Throttle by Wire), αλλά και διαφορετικό χρονισμό στις βαλβίδες (που τώρα είναι διαφορετικός για τους δύο κυλίνδρους). Σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στην εξαγωγή, αυξήθηκε το όριο περιστροφής του στροφάλου (στις 7.000 στροφές από τις 6.400 του προηγούμενου μοντέλου) ενώ αυξήθηκε και το διαθέσιμο ποσό ροπής από τις 5.000 στροφές και πάνω. Παράλληλα, η μέγιστη ισχύς φτάνει τώρα στους 57,8 ίππους –μια αύξηση της τάξης των 4 ίππων- στις 6.750 στροφές, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι τα 7kgm στις 4.750 στροφές αντίστοιχα.
Μαζί όμως με την βελτίωση της απόδοσης ακολουθούν και οι αλλαγές στις σχέσεις του κιβωτίου, με τις τρεις πρώτες να έχουν κοντύτερο γρανάζωμα για καλύτερες επιταχύνσεις. Μάλιστα, η Honda ανακοινώνει και μερικές μετρήσεις των ρεπρίζ, όπως για παράδειγμα ότι από τα 30km/h χρειάζεται 1,7sec για να καλύψει 20 μέτρα και 3,2sec για τα 50 μέτρα. Από την άλλη, η τρεις τελευταίες σχέσεις (4η, 5η, 6η) έχουν λίγο μακρύτερο γρανάζωμα, με στόχο την μείωση της κατανάλωσης.
Για το 2021 προστέθηκε και ένας μονόδρομος συμπλέκτης με μειωμένο φορτίο κατά 20%, ενώ η αυτονομία σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων, φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 400 χιλιομέτρων!
Χάρη στην ηλεκτρονική διαχείριση του καυσίμου που θα διαθέτει από φέτος ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, το NC750X θα προσφέρει στον αναβάτη του και τρία διαφορετικά riding modes, συν ένα πλήρως παραμετροποιήσιμο. To Sport mode έχει την πιο άμεση απόκριση με το χαμηλότερο επίπεδο επέμβαση του traction control και το DTC στο επίπεδο "4". To Rain προσφέρει μια πολύ πιο ήπια απόκριση και φρένο κινητήρα, με υψηλό επίπεδο επέμβασης του HSTC και το DCT στο level 1. Το Standard διαθέτει μία ενδιάμεση κατάσταση για την απόκριση του γκαζιού, για το φρένο του κινητήρα και για το επίπεδο επέμβασης του HSTC, με το DCT στο "2". Στο User mode ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει όποιο επίπεδο θέλει για το traction control και το DCT, καθώς και για το επίπεδο της απόδοσης και του φρένου του κινητήρα.
Οι αλλαγές δεν περιορίστηκαν όμως μόνο στα μηχανολογικά μέρη, καθώς τα φαίρινγκ επανασχεδιάστηκαν προκειμένου να αποκτήσει το NC750X μια πιο επιθετική εμφάνιση, σε συνδυασμό με τον καινούργιο LED προβολέα και τα φώτα ημέρας. Ο επανασχεδιασμός είχε σαν αποτέλεσμα να μεγαλώσει κατά ένα λίτρο ο αποθηκευτικός χώρος μπροστά από τη σέλα που χωράει ένα full face κράνος (φτάνοντας τα 23lt), ενώ αφαίρεσε και ένα κιλό από το συνολικό βάρος.
Η έγχρωμη LCD οθόνη των οργάνων είναι κι αυτή καινούργια, ενώ τα πίσω φλας διαθέτουν λειτουργία προειδοποίησης σε φρεναρίσματα πανικού, αλλά και αυτόματη ακύρωση (ισχύει και για τα τέσσερα φλας).
Από τις αλλαγές που δεν φαίνονται οπτικά, αλλά είναι από τις πλέον θεμελιώδεις, αφορούν το πλαίσιο τύπου "διαμάντι" το οποίο ελάφρυνε κατά 1,8 κιλά χάρη στο μεταβλητό πάχος των σωλήνων, ενώ επανασχεδιάστηκε το φιλτροκούτι και τοποθετήθηκε σε διαφορετικό σημείο η μπαταρία. Tο συνολικό βάρος είναι μικρότερο κατά 6 κιλά και το ύψος της σέλας χαμηλότερο στα 800mm. Το τελευταίο οφείλεται στην αλλαγή της διαδρομής των αναρτήσεων, καθώς το 41mm Dual Bending Valves πιρούνι της Showa δίνει 120mm (από 153,5mm) διαδρομής, με η διαδρομή του πίσω τροχού να μειώνεται κι αυτή στα 120mm από 150mm στο προηγούμενο μοντέλο.
Διαθέσιμα Χρώματα:
Candy Chromosphere Red with Silver trim
Mat Ballistic Black Metallic with new Black trim
Pearl Deep Mud Gray with Silver trim
Mat Jeans Blue Metallic with Silver trim
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
|
|
Τύπος
|
Τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος με 1ΕΕΚ
|
Χωρητικότητα
|
745cc
|
Διάμετρος x Διαδρομή
|
77mm x 80mm
|
Σχέση συμπίεσης
|
10.7: 1
|
Μέγιστη ισχύς
|
57,8Hp@6,750rpm
|
Μέγιστη ροπή
|
7kgm@ 4,750rpm
|
Ποσότητα λαδιού
|
4L
|
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ
|
|
Ψεκασμός
|
PGM-FI
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
|
14.1 λίτρα
|
Κατανάλωση
|
MT: 3,5lt/100km (WMTC mode)
DCT: 3,5lt/100km (WMTC mode-Tested in D-Mode)
|
ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
|
|
Εκκίνηση
|
Μίζα
|
Μπαταρία
|
12V/11AH
|
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
|
|
Τύπος συμπλέκτη
|
MT:Υγρός πολύδισκος
DCT: Διπλός υγρός πολύδισκος
|
Τύπος μετάδοσης
|
MT: Κιβώτιο έξι σχέσεων
DCT: Κιβώτιο έξι σχέσεων Dual Clutch Transmission
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα
|
ΠΛΑΙΣΙΟ
|
|
Τύπος
|
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου "διαμάντι"
|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ
|
|
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ)
|
2210mm x 846mm x 1330mm
|
Μεταξόνιο
|
MT: 1.535mm
DCT: 1.535mm
|
Γωνία κάστερ
|
27°
|
Ίχνος
|
110mm
|
Ύψος σέλας
|
800mm
|
Απόσταση από έδαφος
|
145mm
|
Βάρος γεμάτο
|
MT: 214kg
DCT: 224kg
|
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
|
|
Εμπρός
|
Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, 120mm διαδρομή
|
Πίσω
|
Ένα αμορτισέρ, 120mm διαδρομή
|
ΤΡΟΧΟΙ
|
|
Εμπρός
|
17M/C x MT3.50
|
Πίσω
|
17M/C x MT4.50
|
Ελαστικό εμπρός
|
120/70-ZR17M/C (58W)
|
Ελαστικό πίσω
|
160/60-ZR17M/C (69W)
|
ΦΡΕΝΑ
|
|
ABS
|
Δικάναλο
|
Εμπρός
|
Δίσκος 320mm με δαγκάνα δύο εμβόλων
|
Πίσω
|
Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
|
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
|
|
Όργανα
|
LCD οθόνη με ενδείξεις για ταχύμετρο, στροφόμετρο, ρολόι, στάθμη καυσίμου, δύο μερικοί χιλιομετρητές, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, μέση και στιγμιαία κατανάλωση και λυχνία για την θερμοκρασία ψυκτικού
|
Σύστημα ασφάλειας
|
HISS
|
Φώτα εμπρός
|
LED
|
Φώτα πίσω
|
LED
|