Το CRF250L που έκανε το ντεμπούτο του στην Ευρώπη το 2012, αντικαθίσταται πλέον από το 2021 με το νέο CRF300L.
Με κινητήρα Euro 5, 286cc, απόδοσης 27 hp / 8.500 rpm και 2,3 kgm / 6.750 rpm, έχουμε 10% αυξημένη ιπποδύναμη και σε 18% αυξημένη ροπή από το απερχόμενο CRF250L.
Η «αναπνοή» του κινητήρα βελτιώθηκε χάρη στο νέο χρονισμό του εκκεντροφόρου εισαγωγής και στα επανασχεδιασμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής αέρα. Ο στόχος είναι η απόδοση ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών και με έμφαση στη χαμηλομεσαία περιοχή. Οι μικρότερες αναλογίες για τα πρώτα πέντε γρανάζια ενισχύουν τα οφέλη της αυξημένης ροπής και ισχύος, ενώ η 6η είναι μακρύτερη για πιο χαλαρή πορεία σε υψηλότερες ταχύτητες. Ένας υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης διαχειρίζεται τώρα τον πίσω τροχό και πέραν της αποφυγής μπλοκαρίσματος του τροχού στα απανωτά κατεβασματα προσφέρει και 20% λιγότερο φορτίο στη μανέτα.
Το επανασχεδιασμένο ατσάλινο πλαίσιο και το αλουμινένιο ψαλίδι συμβάλλουν σημαντικά στη συνολική απώλεια βάρους 4 κιλών, προσφέροντας καλύτερη ισορροπία, με περισσότερη πλευρική κάμψη. Η γεωμετρία του τιμονιού έχει ρυθμιστεί λεπτομερώς ώστε να ταιριάζει παράλληλα με τη μακρύτερη ανάρτηση κατά 10mm μπροστά / 20mm πίσω και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Ανανεωμένο είναι και η εμφάνιση του CRF300L, το οποίο διαθέτει ένα πιο λεπτό σύνολο σέλας και ρεζερβουάρ (που παραμένει στα 7,8Lt χωρητικότητας) και νέα οθόνη LCD στη θέση του οργάνου. Η θέση οδήγησης επίσης βελτιώθηκε, προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία, με το τιμόνι να έρχεται προς τα πίσω, τα μαρσπιέ να χαμηλώνουν και να έρχονται και αυτά πιο πίσω. Τέλος, το ύψος της σέλας αυξήθηκε κατά 5mm με συνολική απόσταση 880mm.
Διαθέσιμα Χρώματα:
ENGINE |
|
Type |
Liquid-cooled, single cylinder DOHC |
Engine Displacement (cm³) |
286cc |
No. of Valves per Cylinder |
4 |
Bore ´ Stroke (mm) |
76.0 x 63.0 |
Compression Ratio |
10.7:1 |
Max. Power Output |
20.1kW/8500rpm |
Max. Torque |
26.6Nm/6,500rpm |
Oil Capacity |
1.8L |
FUEL SYSTEM |
|
Carburation |
PGM-FI electronic fuel injection |
Fuel Tank Capacity |
7.8L |
Fuel Consumption |
32.3km/litre |
CO2 Emissions WMTC |
73 g/km |
ELECTRICAL SYSTEM |
|
Battery Capacity |
12V-7AH |
DRIVETRAIN |
|
Clutch Type |
Wet multiplate, assist/slipper clutch |
Transmission Type |
6-speed |
Final Drive |
Chain |
FRAME |
|
Type |
Steel semi-double cradle |
CHASSIS |
|
Dimensions (LxWxH) |
2230 x 820 x 1200mm |
Wheelbase |
1455mm |
Caster Angle |
27.5° |
Trail |
109mm |
Seat Height |
880mm |
Ground Clearance |
285mm |
Kerb Weight |
142kg |
Turning radius |
2.3m |
SUSPENSION |
|
Type Front |
43mm telescopic USD fork |
Type Rear |
Prolink |
WHEELS |
|
Wheels Front |
Aluminium spoke |
Wheels Rear |
Aluminium spoke |
Tyres Front |
80/100-21M/C 51P |
Tyres Rear |
120/80-18M/C 62P |
BRAKES |
|
ABS System Type |
2 channel ABS |
Brakes Front |
256mm x 3.5mm disc with two piston caliper |
Brakes Rear |
220 mm x 4.5mm disc with single piston caliper |
INSTRUMENTS & ELECTRICS |
|
Instruments |
LCD |
Headlight |
Bulb |
Taillight |
Bulb |