HONDA FORZA 750

HONDA FORZA 750

Κατασκευαστής: Honda
Κωδικός Προϊόντος: NSS750
Διαθεσιμότητα:
Προπαραγγελία
Τιμή: 11.950,00€ Χωρίς ΦΠΑ: 9.637,10€
Περιγραφή

Η Honda δημιούργησε ένα ολοκαίνουργιο σκούτερ μεγάλου κυβισμού, το Forza 750, το οποίο τοποθετείται στην κορυφή της γνωστής οικογένειας των Forza, και θα στοχεύσει στην πολυχρηστικότητα: από την οδήγηση στην πόλη με άνεση και πολυτέλεια σε hightech στυλ. O ροπάτος, δικύλινδρος κινητήρα 745cc, με τεχνολογία Throttle By Wire, διαθέτει 3 προεπιλεγμένα προγράμματα (riding modes) και Honda Selectable Torque Control 3 Επιπέδων.

Το Honda Forza 750 διαθέτει σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, ανάποδο πιρούνι μπροστά, αλουμινένιο ψαλίδι πίσω και ανάρτηση με ένα αμορτισέρ τύπου ProLink.

Οι τροχοί του έχουν διάμετρο 17 ιντσών μπροστά και 15 πίσω, ενώ ο μπροστινός τροχός χρησιμοποιεί δύο δισκόφρενα με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες.

Η μελετημένη σχεδίαση της σέλας παρέχει άνεση και εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος. Το ύψος της από το έδαφος είναι 790mm. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα χωριτικότητας 22L φιλοξενεί ένα fullface κράνος. Μία θύρα USB βρίσκεται στο πίσω τμήμα του αποθηκευτικού χώρου.

Το νέο σύστημα Honda Smartphone Voice Control είναι ενσωματωμένο και απεικονίζεται στην οθόνη TFT 5”.

Αυτό το σύστημα συνδέει το κινητό του αναβάτη με την οθόνη, εν κινήσει, για να μπορεί να διαχειρίζεται μέσω φωνητικών εντολών τηλεφωνικές κλήσεις, email, μουσική και σύστημα πλοήγησης. Ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας στο κράνος είναι απαραίτητο για τη σύνδεση του smartphone μέσω Bluetooth. Η διαχείριση του Honda Smartphone Voice Control γίνεται και μέσω διακοπτών στα αριστερά χειριστήρια.

Τα πίσω φλας του Forza 750 έχουν λειτουργία Emergency Stop Signal (ESS). Εάν ανιχνευτεί επιβράδυνση 6.0m/s2 με ελάχιστη ταχύτητα 53km/h και ενεργοποίηση των φρένων, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλους οδηγούς ότι ένα δυνατό φρενάρισμα είναι σε εξέλιξη. Με την ίδια ταχύτητα, το όριο μειώνεται εάν το ABS ενεργοποιηθεί σε επιβράδυνση τουλάχιστον 2.5m/s2.

Το σύστημα επίσης απενεργοποιείται αυτόματα. Αντί να χρησιμοποιεί ένα απλό χρονόμετρο, το σύστημα συγκρίνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού και υπολογίζει πότε να απενεργοποιήσει τις σχετικές προειδοποιήσεις.

Το Throttle By Wire (TBW) διαχειρίζεται την μέγιστη ισχύ των 57,7 ίππων (43.1kW) στις 6.750rpm με μέγιστη ροπή 6,9 kgm (69Nm) στις 4.750rpm, ενώ το κόκκινο βρίσκεται στις 7.000 στροφές. Το Forza 750 έχει επιτάχυνση 0-50m σε 3,9δευτ. ενώ με 60km/h ο κινητήρας περιστρέφεται στις μόλις 2.500rpm.

Δύο αντικραδασμικοί άξονες προσφέρουν πολιτισμένη λειτουργία στις υψηλές στροφές χωρίς να εξαφανίζουν τον απολαυστικό ήχο της διαφοράς φάσης ανάφλεξης κατά 270 μοίρες που προσφέρει ο στρόφαλος.

Ο κινητήρας πετυχαίνει κατανάλωση 27,8km/l (WMTC mode) προσφέροντας θεωρητική αυτονομία 370km από το ντεπόζιτο χωρητικότητας 13,2 λίτρων – και πληροί τις προδιαγραφές Euro5.

Με το γκάζι Throttle By Wire TBW να διαχειρίζεται τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του κινητήρα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 προγράμματα (modes), καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα οδηγικών συνθηκών. Η επιλογή προγράμματος πραγματοποιείται από τα αριστερά χειριστήρια και την οθόνη TFT.

  • Το STANDARD προσφέρει έναν ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ ισχύος και φρένου κινητήρα και μέγιστη επέμβαση των HSTC και ABS.
  • Το SPORT προσφέρει πιο σπορ καμπύλη ισχύος και φρένου κινητήρα, με χαμηλή παρέμβαση του HSTC και μέγιστη επέμβαση ABS.
  • Το RAIN προσφέρει μειωμένη ισχύ και φρένο κινητήρα, με μέγιστη παρέμβαση των HSTC και ABS.
  • Το USER προσφέρει custom επιλογές συνδυασμών ισχύος και φρένου κινητήρα (χαμηλή/μεσαία/υψηλή) και παρέμβαση του HSTC (χαμηλή/μεσαία/υψηλή/απενεργοποίηση).

Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει διακριτική επέμβαση και πολιτισμένο έλεγχο, αφού διαχειρίζεται τη ροπή στον πίσω τροχό χάρη στο TBW, σε 3 επίπεδα:

  • Το Επίπεδο 1 επιτρέπει ελάχιστη παρέμβαση για τον ελάχιστο έλεγχο της ολίσθησης του πίσω τροχού.
  • Το Επίπεδο 2 είναι η προεπιλεγμένη (default) ρύθμιση και προσφέρει αξιόπιστη πρόσφυση υπό συνήθεις συνθήκες οδήγησης.
  • Το Επίπεδο 3 προσφέρει μέγιστο έλεγχο σε ολισθηρούς δρόμους.
  • Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.

Η τεχνολογία του κιβωτίου ταχυτήτων DCT της Honda διανύει τώρα τον 11ο χρόνο παραγωγής της και πάνω από 140.000 μοτοσυκλέτες και σκούτερ της Honda εξοπλισμένες με DCT έχουν πουληθεί στην Ευρώπη από το 2010.

Το σύστημα DCT προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα – το Αυτόματο και το Μηχανικό/Χειροκίνητο πρόγραμμα. Το αυτόματο έχει προγραμματισμένα εκ των προτέρων σχέδια αλλαγών και αξιολογεί συνεχώς την ταχύτητα του οχήματος, την επιλεγμένη σχέση και τις στροφές του κινητήρα για να αποφασίσει πότε θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή. Στο Μηχανικό πρόγραμμα οι αλλαγές γίνονται από τον αναβάτη, χρησιμοποιώντας τους δυο διακόπτες τύπου ‘paddleshift’ αριστερά στο τιμόνι.

Μέσω του TBW, υπάρχουν διαθέσιμα τρία αυτόματα και 1 User προγράμματα αλλαγών. Το Επίπεδο 1 είναι το πιο ήπιο, με ανεβάσματα και κατεβάσματα να γίνονται σε σχετικά χαμηλότερες στροφές. Συνδέεται με το RAIN riding mode.

Το Επίπεδο 4, στο άλλο άκρο, πραγματοποιεί ανεβάσματα στις υψηλότερες στροφές και κατεβάσματα νωρίτερα για καλύτερη αξιοποίηση του φρένου του κινητήρα. Συνδέεται με το SPORT mode. Το Επίπεδο 2 συνδέεται με το STANDARD riding mode, ενώ το Επίπεδο 3 τοποθετείται μεταξύ STANDARD και SPORT.

Το USER mode επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει οποιοδήποτε σχέδιο αλλαγών του DCT με τις επιθυμητές παραλλαγές των άλλων παραμέτρων – καμπύλη ισχύος, φρένο κινητήρα, και HSTC.

Το συνολικό βάρος του Forza φτάνει τα 235 κιλά γεμάτο.

Διαθέσιμα Χρώματα:

Jeans Blue Metallic

Candy Chromosphere Red

Matt Beta Silver Metallic

Graphite Black

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
 
Τύπος
Υγρόψυκτος, τετράχρονος δικύλινδρος εν σειρά, με 1ΕΕΚ και 4Β/Κ
Κυβισμός
745cc
Διάμετρος x Διαδρομή
77mm x 80mm
Σχέση συμπίεσης
10.7 : 1
Μέγιστη ισχύς
57,8hp @ 6,750rpm
Max. Torque
7kgm @ 4,750rpm
Ποσότητα λαδιού
4.0L
Τροφοδοσία
 
 
PGM-FI electronic fuel injection
Ρεζερβουάρ
13.2lt
Κατανάλωση
3.6L/100km
Ηλεκτρικό σύστημα
 
Εκκίνηση
Μίζα
Μπαταρία
12V/11.2AH
Γεννήτρια
480W/5000rpm
Μετάδοση
 
Συμπλέκτης
DCT
Κιβώτιο
Έξι σχέσεων
Τελική μετάδοση
Αλυσίδα
Πλαίσιο
 
Τύπος
Ατσάλινο σωληνωτό τύπου "Διαμάντι"
Διαστάσεις
 
Μήκος x Πλάτος x Ύψος
2200m x 790mm x 1484mm
Μεταξόνιο
1580mm
Γωνία κάστερ
27°
Ίχνος
104mm
Ύψος σέλας
790mm
Απόσταση από έδαφος
135mm
Βάρος γεμάτη
235kg
Αναρτήσεις
 
Μπροστά
USD πιρούνι 41mm, με διαδρομή 120mm
Πίσω
Monoshock αμορτισέρ, Pro-Link ψαλίδι, με διαδρομή 120mm
Τροχοί
 
Μπροστά
Αλουμινένιος χυτός
Πίσω
Αλουμινένιος χυτός
Μπροστά ζάντα
17M/C x MT3.50
Πίσω ζάντα
15M/C x MT4.50
Μπροστά ελαστικό
120/70-R17M/C
Πίσω ελαστικό
160/60-R15M/C
Φρένα
 
Τύπος ABS
Δικάναλο ABS
Μπροστά
Δύο δίσκοι 310mm με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων
Πίσω
Δίσκος 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου
Όργανα και ηλεκτρικά
 
Πάνελ οργάνων
Έγχρωμη TFT οθόνη 5''
Σύστημα ασφαλείας
Smart Key
Προβολέας
LED
Πίσω φως
LED
Αξιολογήσεις (0)

Γράψτε μια αξιολόγηση



Σημείωση: δε μεταφράζεται η HTML!

Κακή            Καλή