AFRICA TWIN CRF1100L DCT ADVENTURE SPORTS MY20

AFRICA TWIN CRF1100L DCT ADVENTURE SPORTS MY20

Κατασκευαστής: Honda
Κωδικός Προϊόντος: CRF1100LADVDCT
Διαθεσιμότητα:
Προπαραγγελία
Τιμή: 18.000,00€ Χωρίς ΦΠΑ: 14.516,13€
Περιγραφή

Νέα Honda Africa Twin CRF1100L.
Τρία χρόνια μετά την επαναφορά του θρυλικού ονόματος Africa Twin, οι σχεδιαστές της Honda καινοτομούν σε πολλά σημεία κάνοντας το καλό ακόμη καλύτερο.
Στην εμφάνιση έχουν γίνει προσεκτικές αλλαγές ώστε να μην αλλάξει η ταυτότητα υπεροχής που αποπνέει μια Africa Twin. Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι πιο κοντή, προσφέροντας καλύτερο οπτικό πεδίο και το τιμόνι είναι πιο ψηλά τοποθετημένο, ενώ δεν έχει αλλάξει το ύψος της σέλας το οποίο παραμένει στα 850-870mm. Τα δυο εμπρός LED φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλότερα ώστε να πρσαρμοσθούν και τα φώτα ημέρας (DRL). Ο εντυπωσιακός αλλά παράλληλα και χρηστικός πίνακας οργάνων είναι πλέον μια έγχρωμη TFT οθόνη αφής (touchscreen) 6,5 ιντσών, που είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί και με γάντια. Στις λειτουργίες που προσφέρει συμπεριλαμβάνονται το Apple CarPlay και η διασύνδεση με Bluetooth.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, ο κυβισμός αυξήθηκε στα 1.084cc. Αυτό στην απόδοση μεταφράζεται σε 100 ίππους στις 7.500 με τη ροπή να φτάνει τα 10,7 χιλιογραμμόμετρα στις 6.250 στροφές αντίστοιχα. Τα χιτώνια των κυλίνδρων είναι πλέον από αλουμίνιο και σε συνδυασμό με τη μείωση βάρους σε επιμέρους τομείς, όπως η μετάδοση για παράδειγμα, το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μειωμένο κατά 5 κιλά. Παράλληλα έχει αλλάξει και ο προγραμματισμός της ECU, ενώ στο σύστημα της εξαγωγής έχει τοποθετηθεί και βαλβίδα που ρυθμίζει τη ροή των καυσαερίων, παρόμοια με του Fireblade, ώστε να επιτευχθεί ο συνδυασμός αύξησης της ιπποδύναμης και της συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές Euro5.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως έχει και η ηλεκτρονική αναβάθμιση που έχει δεχτεί το Africa Twin για το 2020, καθώς η προσθήκη της IMU της Bosch MM7.10 με αισθητήρες σε έξι άξονες, διευρύνει τις σημαντικά τις δυνατότητες ρύθμισης από τον οδηγό. Πλέον υπάρχουν διαθέσιμα τέσσερα modes για την απόδοση και τρία modes για την ρύθμιση του φρένου του κινητήρα, παράλληλα με το HSTC (το traction control της Honda) που ρυθμίζεται σε επτά επίπεδα. Τα τέσσερα riding modes είναι τα Tour, Urban, Gravel και Off-Road, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα για δύο custom modes, ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι επίσης σημαντικές ηλεκτρονικές προσθήκες, χάρη στην ύπαρξη της IMU είναι το σύστημα ελέγχου σούζας (wheelie control) με τρία επίπεδα παρέμβασης, το cornering ABS με επιλογή για οδήγηση εκτός δρόμου, το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού και το DCT με σύστημα ανίχνευσης στροφής! Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του τελευταίου, αυτό γίνεται μέσω της IMU που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση, ρυθμίζοντας ανάλογα το πρόγραμμα αλλαγής των σχέσεων για να μην διαταράσσεται η ισορροπία της μοτοσυκλέτας μέσα στην στροφή. Επίσης η ίδια μονάδα αναλαμβάνει και τη λειτουργία Emergency Stop Signals κατά την οποία αναβοσβήνουν αυτόματα τα φλας σε απότομο φρενάρισμα ανάγκης.
Το πλαίσιο δεν εξαιρέθηκε από τον ολικό επανασχεδιασμό και ενισχύθηκε σε συγκεκριμένα σημεία με στόχο την βελτίωση της συμπεριφοράς στο χώμα. Ένα από αυτά είναι η περιοχή του λαιμού, για καλύτερη αίσθηση του μπροστινού, ενώ οι κεντρικοί σωλήνες είναι πιο λεπτοί και με πιο ευθεία διαδρομή, με το συνολικό βάρος του πλαισίου να μειώνεται κατά 1,8 κιλά. Καινούργιο είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι, 500 γραμμάρια ελαφρύτερο από το προηγούμενο, το οποίο μάλιστα ακολουθεί τον σχεδιασμό του ψαλιδιού από το CRF450R. Η απόσταση από το έδαφος δεν άλλαξε, παραμένοντας στα 250mm.
Στις αναρτήσεις της Showa, τόσο στο πιρούνι όσο και στο αμορτισέρ, έχουν αλλάξει οι εσωτερικές ρυθμίσεις, έτσι ώστε να επιτευχθεί βελτίωση της συμπεριφοράς, τόσο εκτός δρόμου, όσο και στις ασφάλτινες διαδρομές.

Διαθέσιμα Χρώματα:

  DARKNESS BLACK METALLIC NH463

 PEARL GLARE WHITE NHB53H (Special Color)

 

ENGINE

Type

SOHC liquid-cooled 4-stroke 8-valve parallel twin with 270° crank and Uni-cam

Displacement

1084cc

Bore & Stroke

92mm x 81.5mm

Compression Ratio

10.1:1

Max. Power Output

75kW at 7500rpm

Max. Torque

105Nm at 6250rpm

Noise Level

73dB

Oil Capacity

4.8/4.3 (5.2/4.7 DCT)

FUEL SYSTEM

Carburation

PGM-FI

Fuel Tank Capacity

24.8L

CO2 Emissions

112g/km MT

110g/km DCT

Fuel Consumption

4.9L/100km (20.4km/L) MT

4.8L/100km (20.8km/L) DCT

ELECTRICAL SYSTEM

Starter

Electric

Battery Capacity

12V-6Ah Li-ion battery (20hr)

ACG Output

 0.49kW/5000rpm

DRIVETRAIN

Clutch Type

Wet, multiplate with coil springs, aluminium cam assist and slipper clutch

DCT – 2 wet multiplate clutches with coil springs

Transmission Type

6 speed manual (6 speed DCT)

FRAME

Type

Semi double cradle

CHASSIS

Dimensions (L´W´H)

2330mm x 960mm x 1560mm (1620mm with screen in uppermost position)

Wheelbase

1575mm

Caster Angle

27.5°

Trail

113mm

Seat Height

850/870mm (low seat option 825mm, high seat option 895mm)

Ground Clearance

250mm

Kerb Weight

238kg (DCT 248kg)

With Showa EERATM 240kg MT (DCT 250kg)

SUSPENSION

Type Front

 

Showa 45mm cartridge-type inverted telescopic fork with dial-style preload adjuster and damping adjustment, 230mm stroke

 

EERATM - Showa Telescopic inverted fork with an inner tube diameter of 45mm, and Showa EERATM with compression and rebound dumping adjustments, 230mm stroke

 

Type Rear

Monoblock aluminium swing arm with Pro-Link with Showa gas-charged damper, hydraulic dial-style preload adjuster and rebound damping adjustments, 220 mm rear wheel travel.

 

EERATM - Monoblock aluminium swing arm with Pro-Link with Showa gas-charged damper, hydraulic remote control preload adjuster and electric control unit with compression and rebound damping adjustments, 220 mm rear wheel travel

WHEELS

Type Front

21M/C x MT2.15 wire spoke with aluminium rim

Type Rear

18M/C x MT4.00 wire spoke with aluminium rim

Rim Size Front

21"

Rim Size Rear

18"

Tyres Front

90/90-21M/C 54H (tubeless type)

Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T
Metzler Karoo Street

Tyres Rear

150/70R18M/C 70H (tubeless type)

Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T
Metzler Karoo Street

BRAKES

ABS System Type

2 channel with IMU
Selectable ABS MODE with on-road and off-road setting

Type Front

310mm dual wave floating hydraulic disc with aluminium hub and radial fit 4-piston calipers and sintered metal pads

Type Rear

256mm wave hydraulic disc with single piston caliper and sintered metal pads. 2-Channel with rear ABS off mode.

INSTRUMENTS & ELECTRICS

Instruments

LCD Meter, TFT 6.5inch touch panel multi information display

Security System

Immobiliser, security alarm (optional)

Headlight

LED

Taillight

LED

Electrics

Daytime running lights, Bluetooth audio and Apple® CarPlay, USB socket, auto turn signal cancel, cruise control, emergency stop signal, IMU, HSTC, cornering lights, wheelie control

Αξιολογήσεις (0)

Γράψτε μια αξιολόγηση



Σημείωση: δε μεταφράζεται η HTML!

Κακή            Καλή