AFRICA TWIN CRF1100L DCT MY20

AFRICA TWIN CRF1100L DCT MY20

Κατασκευαστής: Honda
Κωδικός Προϊόντος: CRF1100LDCT
Διαθεσιμότητα:
Προπαραγγελία
Τιμή: 16.490,00€ Χωρίς ΦΠΑ: 13.298,39€
Περιγραφή

Νέα Honda Africa Twin CRF1100L DCT
Τρία χρόνια μετά την επαναφορά του θρυλικού ονόματος Africa Twin, οι σχεδιαστές της Honda καινοτομούν σε πολλά σημεία κάνοντας το καλό ακόμη καλύτερο.
Στην εμφάνιση έχουν γίνει προσεκτικές αλλαγές ώστε να μην αλλάξει η ταυτότητα υπεροχής που αποπνέει μια Africa Twin. Η ζελατίνα του φέρινγκ είναι πιο κοντή, προσφέροντας καλύτερο οπτικό πεδίο και το τιμόνι είναι πιο ψηλά τοποθετημένο, ενώ δεν έχει αλλάξει το ύψος της σέλας το οποίο παραμένει στα 850-870mm. Τα δυο εμπρός LED φωτιστικά σώματα είναι τοποθετημένα ψηλότερα ώστε να πρσαρμοσθούν και τα φώτα ημέρας (DRL). Ο εντυπωσιακός αλλά παράλληλα και χρηστικός πίνακας οργάνων είναι πλέον μια έγχρωμη TFT οθόνη αφής (touchscreen) 6,5 ιντσών, που είναι σχεδιασμένη να λειτουργεί και με γάντια. Στις λειτουργίες που προσφέρει συμπεριλαμβάνονται το Apple CarPlay και η διασύνδεση με Bluetooth.
Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, ο κυβισμός αυξήθηκε στα 1.084cc. Αυτό στην απόδοση μεταφράζεται σε 100 ίππους στις 7.500 με τη ροπή να φτάνει τα 10,7 χιλιογραμμόμετρα στις 6.250 στροφές αντίστοιχα. Τα χιτώνια των κυλίνδρων είναι πλέον από αλουμίνιο και σε συνδυασμό με τη μείωση βάρους σε επιμέρους τομείς, όπως η μετάδοση για παράδειγμα, το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μειωμένο κατά 5 κιλά. Παράλληλα έχει αλλάξει και ο προγραμματισμός της ECU, ενώ στο σύστημα της εξαγωγής έχει τοποθετηθεί και βαλβίδα που ρυθμίζει τη ροή των καυσαερίων, παρόμοια με του Fireblade, ώστε να επιτευχθεί ο συνδυασμός αύξησης της ιπποδύναμης και της συμμόρφωσης με τις προδιαγραφές Euro5.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως έχει και η ηλεκτρονική αναβάθμιση που έχει δεχτεί το Africa Twin για το 2020, καθώς η προσθήκη της IMU της Bosch MM7.10 με αισθητήρες σε έξι άξονες, διευρύνει τις σημαντικά τις δυνατότητες ρύθμισης από τον οδηγό. Πλέον υπάρχουν διαθέσιμα τέσσερα modes για την απόδοση και τρία modes για την ρύθμιση του φρένου του κινητήρα, παράλληλα με το HSTC (το traction control της Honda) που ρυθμίζεται σε επτά επίπεδα. Τα τέσσερα riding modes είναι τα Tour, Urban, Gravel και Off-Road, ενώ παρέχεται και η δυνατότητα για δύο custom modes, ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη. Οι επίσης σημαντικές ηλεκτρονικές προσθήκες, χάρη στην ύπαρξη της IMU είναι το σύστημα ελέγχου σούζας (wheelie control) με τρία επίπεδα παρέμβασης, το cornering ABS με επιλογή για οδήγηση εκτός δρόμου, το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού και το DCT με σύστημα ανίχνευσης στροφής! Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του τελευταίου, αυτό γίνεται μέσω της IMU που αναγνωρίζει πότε η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση, ρυθμίζοντας ανάλογα το πρόγραμμα αλλαγής των σχέσεων για να μην διαταράσσεται η ισορροπία της μοτοσυκλέτας μέσα στην στροφή. Επίσης η ίδια μονάδα αναλαμβάνει και τη λειτουργία Emergency Stop Signals κατά την οποία αναβοσβήνουν αυτόματα τα φλας σε απότομο φρενάρισμα ανάγκης.
Το πλαίσιο δεν εξαιρέθηκε από τον ολικό επανασχεδιασμό και ενισχύθηκε σε συγκεκριμένα σημεία με στόχο την βελτίωση της συμπεριφοράς στο χώμα. Ένα από αυτά είναι η περιοχή του λαιμού, για καλύτερη αίσθηση του μπροστινού, ενώ οι κεντρικοί σωλήνες είναι πιο λεπτοί και με πιο ευθεία διαδρομή, με το συνολικό βάρος του πλαισίου να μειώνεται κατά 1,8 κιλά. Καινούργιο είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι, 500 γραμμάρια ελαφρύτερο από το προηγούμενο, το οποίο μάλιστα ακολουθεί τον σχεδιασμό του ψαλιδιού από το CRF450R. Η απόσταση από το έδαφος δεν άλλαξε, παραμένοντας στα 250mm.
Στις αναρτήσεις της Showa, τόσο στο πιρούνι όσο και στο αμορτισέρ, έχουν αλλάξει οι εσωτερικές ρυθμίσεις, έτσι ώστε να επιτευχθεί βελτίωση της συμπεριφοράς, τόσο εκτός δρόμου, όσο και στις ασφάλτινες διαδρομές.

Διαθέσιμα Χρώματα:

  MAT BALLISTIC BLACK METALLIC NHA86

GRAND PRIX RED R380B (Special Color)

 

Αξιολογήσεις (0)

Γράψτε μια αξιολόγηση



Σημείωση: δε μεταφράζεται η HTML!

Κακή            Καλή