ΝΕΟ HONDA CB500X MY19

ΝΕΟ HONDA CB500X MY19

Κατασκευαστής: Honda
Κωδικός Προϊόντος: CB500X MY19
Διαθεσιμότητα:
Προπαραγγελία
Τιμή: 0,00€ Χωρίς ΦΠΑ: 0,00€
Περιγραφή

Το CB500X είναι το best seller της "οικογένειας" των CB η οποία λανασαρίστηκε το 2013 και λογικό είναι να δεχθεί με ιδιαίτερη φροντίδα την ανανέωσή του. Η επιτυχία της δεν είναι καθόλου τυχαία καθώς –τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα- είναι μια μοτοσυκλέτα που πραγματικά μπορείς να κάνεις τα πάντα, διατηρώντας παράλληλα το κόστος χρήσης σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας του, είναι ίσως ένα από τα χαρακτηριστικότερα δείγματα της user friendly φιλοσοφίας της Honda και για το 2019 αναβαθμίζεται σε τομείς που κρύβουν πραγματική ουσία. Πέρα από την εμφάνιση που αποκτά πιο adventure στοιχεία, προσφέρει πλέον καλύτερη απόδοση και βελτιωμένη συμπεριφορά.

Σχεδιαστικά διαθέτει μια πιο επιθετική όψη, ακολουθόντας κατά κάποιο τρόπο τις γραμμές της Africa Twin. Τα προστατευτικά του ψυγείου επιμηκύνθηκαν προς τα κάτω, με περισσότερες γωνίες παρέχοντας καλύτερη αεροδυναμική για την μοτοσυκλέτα και περισσότερη προστασία από τον αέρα. Η σέλα είναι κάτα τι λεπτότερη στο εμπρός μέρος βοηθώντας ακόμη περισσότερο στον έλεγχο και την μετατόπιση του σώματος, ενώ είναι πλέον και πιο εύκολο να φτάσουν τα πόδια στο έδαφος, ακόμη και για τους πιο κοντούς αναβάτες. Το κόψιμο του τιμονιού αυξήθηκε κατά τρεις μοίρες, κάνοντας έτσι τους επιτόπιους ελιγμούς ακόμα πιο εύκολους. Η νέα εντυπωσιακή LCD οθόνη του πίνακα οργάνων παρέχει περισσότερη πληροφόρηση στον αναβάτη, ενώ διαθέτει ένδειξη επιλεγμένης σχέσης και ρυθμιζόμενο shift light.

Το πλαίσιο παρέμεινε ως είχε, η σημαντική αλλαγή όμως είναι το νέο πιρούνι των 41mm, το οποίο διαθέτει 10mm επιπλέον διαδρομής για τον τροχό, φτάνοντας τώρα τα 150mm. Αντίστοιχα μεγάλωσε και η διαδρομή του πίσω τροχού (από τα 118mm στα 135) χάρη στο νέο αμορτισέρ με μεγαλύτερο έμβολο που αντικατέστησε το παλαιότερο τεχνολογίας διπλού θαλάμου. Το νέο αμορτισέρ προσφέρει και δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε εννέα θέσεις, ενώ τέλος μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι η αντικατάσταση του μπροστινού τροχού των 17'' με έναν τροχό διάστασης 19'', που σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη διαδρομή του δίνουν σημαντικά περισσότερες δυνατότητες στους χωματόδρομους.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, η Honda ανακοινώνει μια αύξηση της ροπής στο μέσο εύρος των στροφών της τάξης του 4%, η οποία προκύπτει από την αλλαγή στον χρονισμό των βαλβίδων. Επιπλέον, η τροφοδοσία έχει μια ευθεία ροή του αέρα από το φιλτροκούτι και τα σώματα του ψεκασμού, ενώ η μπαταρία άλλαξε θέση πηγαίνοντας πιο μακριά από την εισαγωγή του φιλτροκουτιού ώστε να μην εμποδίζει την εισαγωγή του αέρα. Το τελικό της εξάτμισης έχει τώρα δύο απολήξεις που παράγουν έναν ελαφρώς πιο σπορτίβικο ήχο ενώ υπάρχει και μονόδρομος συμπλέκτης με υποβοήθηση.

Διαθέσιμα Χρώματα:

Grand Prix Red

Matt Gunpowder Black Metallic

Pearl Metalloid White

Αξιολογήσεις (0)

Γράψτε μια αξιολόγηση



Σημείωση: δε μεταφράζεται η HTML!

Κακή            Καλή